*blicken*

TJUUUE! måndagar och tisadagar går alltid så j*vla fort! men det är bra för då äre snart helg (: aja men idag iaf så gick brandalarmet ( och det var inte fejk ) och när det börja tjuta hade vi matte och då fick vi lov att gå ut, men jag var ju så korkad så jag tog inte på mig någon jacka men alla andra gjorde det.. men som tur är att jag har min anemone som kunde vara så snäll och värma mig, hon öppna sin jacka och så fick jag krama om henne  innanför jackan. mysigt (; jag blev varm iaf ! ;D  juste måste säga en till sak!! Min mamma köpte flygbiljetter igår och vi ska åka till schweiz och hälsa på min syster den 4 mars eller nå!! snacka om kul!! men det är ju då det är vasaloppet ochjag och anemone hade grymt kul förra året , för det var typ massa på stan och så.. fuck.
men du vet att jag älskar dig smart ass :*
  

KYSS

hahahaha stort huvud? nej :) bara du som ser fel
Linneaaldenlid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0